by amanda

|
hejhej , jag har just precis laddat in en massa egobilder på tilda hon tagit idag när hon och jag vart med varandra. vi var hemma hos mig och chillade. innan vi kom hit var städarna här så vi gick till centrum och köpte klass. hon gick nyss och jag ska snart göra läxor. jag har tjatat på pappa som fan för den där jävla garderoben och den är äntligen halvft klar. jag ska bara fixa lampor till & en stog där jag hänger upp kläningar och sånt på. men jag har prov imorgon så måste plugga . pussar amanda. här kommer ngra egobilder på tilda <3
  


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: