by amanda

|
HejHej, vi hade med oss datan och det var tur det annars hade jag typ dött -.- när vi kom hit åkte vi dirket till thereses mamma och åt middag där fast klockan bara var 4 x) haha , sen fikade vi där och öppnade lite presenter . fast jag och karro fick inga, men liksom vi känner ju knappt dom : ) aja, sen åkte vi hem och nu sitter jag framför datan. imorgon åker vi till landet för att kolla stugan, fast jag vill åka hem och kommer göra det om jag får. men jag måste gå, pussar amanda. dagens bild är på cornelia sötis <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: