by amanda

|
hejhej idag hade jag otursdag, taha. först när jag skulle åka hem från landet klockan 11 missade jag bussen och nästa gick klockan 3 så jag fick vänta ända dit. Men sen när jag satt på bussen och jag kom fram fick jag vänta i 8 min på tuben. När jag sen kom till gamla stan för att byta tunnelbana där så var det något fel så jag fick stå där och vänta i 30 min alltså en halv timmen -.- men i allafall sen när jag var mellan skanstull och gullmarsplan så fick vi stå och vänta i en min för att det var försening. Men i allafall sen när vi kom till björkhagen så sa dom att det var kö igen så att vi skulle stå där och vänta några minuter och det pallade inte jag så jag började gå hemåt för det var ju bara en station men sen när jag var nere på gatan så gick tuben vad fan liksom !! -.- aja kvällen blev ganska lyckad förut att leon dissade mig och fanny fast vi bestämmde igår att vi skulle vara. aja fanny sover hos mig idag så kan inte skriva mer :d
pussar <3 :)
dagens bild är på mig och fanny <3 hihi älskar dig fanny !
 <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: