by amanda

| Vardag
Den här dagen började med att jag och tildaa kom till skarpnäcksfältet klockan halv 3 och mötte Becca Madde Verran och Sigge, sen gick vi till tuben för att möta Ida för att jag bråkar med henne, men Ida var inte där trots att vi visste att hon skulle på bio så vi gick till en stor gunga en bit därifrån och så gungade dom på den och jag o Tildaa satt brevid, sen kom Sihad och Frank och så var vi där ett tag sen kom typ några fler och alla vi gick till kaninparken. Och så var vi där ett tag sen fick jag sms av Ida där det stog att vi skulle komma till tuben för att hon snart var där och när vi kom dit så var hon inte där så vi trodde att hon inte hade kommit så vi gick ner och kollade men hon var inte där så vi satte oss och väntade på tunnelbanan som skulle komma men hon kom inte med den så vi gick upp för att kolla om vi hade missat henne men Madde och resten av killarna stog där och dom hade inte sett henne så jag ringde henne och hon sa att hon redan hade vart där då trodde vi att hon var där när vi var påväg till tuben , men då bad hon oss komma till rampen och det fanns två stycken så vi gick först till ena men hon var inte där sen gick vi till andra men hon var inte där heller så vi gick tillbaka till den första igen men hon var inte där då heller så jag ringde henne och då sa hon att hon hade gått hem så vi stannade kvar där ett tag och sen fick jag sms av henne igen där det stog att vi skulle komma till växthuset men vi pallade inte för vi trodde att hon inte skulle vara där men hon lovade att stanna så vi gick dit men när vi kom dit så såg vi inte henne men hon bad oss komma till parkeringen och när vi kom dit så sa hon att hon såg oss jag ba men kom hit då fegis hon ba äh det är du som är feg som kommer med hundra stycken och jag ensam jag ba men kom hon ba nej kom till mig jag ba men vart är du då hon ba leta vi ba äh så vi gick fram några meter och sen tillbaka och då kom det en kille och ba ni får inte vara här, vi ba äh aha okej så vi gick tillbaka till vägen igen och då sa hon att hon var där inne i huset vi ba men kom hit då hon ba men nej leta efter mig jag ba men vilket hus hon ba det röda men det fanns inget rött hus så vi ba äh aha okej men nej kom hit hon ba nej sen sa vi att vi skulle dra hon ba okej hej då jag ba hej då sen hon ba men kom till den stora skylten jag ba det finns flera hon ba med den vid vägen så vi gick till den men hon var inte där så jag sa till henne att hon skulle komma fram hon ba jag står bakom er kolla hit vi ba kollade hon ba där jag ba men nej det är ingen där för det var bara buskar bakom oss sen hon ba jag ser er igen vi ba aha okej sen kom en buss hon ba jag var på bussen haha hej då jag ba hej då sen kom bussen igen hon ba där kommer jag hej då men det märkliga var att bussen var tom så vi ba äh, hon ba skulle inte ni gå jag ba jo vi är hos becca fast vi satt kvar där hon ba hahhahah är hon uteliggare eller jag ba nej men jag ljög lika mycket om det som du ljög om att du var på bussen hon ba jag har blå lee jeans och vit mouli jag ba och det har inte du råd men hon ba jo haha jag ser dig fjortis, men det fanns ingen någonstans så vi gissar på att hon bor någonstans i någon av husen för hon har typ flyttat till sin kompis i skarpnäck för att hon bråkar med sin mamma men hon vägrade säga vart så vi tror hon bor någonstans där men det märkliga var att vi frågade henne när vi var vid parkeringen vad vi hade för tröjor och hon gissade rätt så hon måste ha sätt oss när vi var där men om hon var i huset så kan hon inte ha sett oss för det fanns inga hus där, men sen kom vi på efter åt att hon i sånna fall måste ha sett oss påvägen dit, men i alf så hon hade lurat oss i hela skarpnäck i 5 timmar du ska bara veta hur sura alla blev .. aja pussar amanda