Be yourself, nobody likes you anyway

| Vardag
Glöm inte veckans blogg som avslutas imorgon, klicka här!
Imorgon släpps videon till All that matters!
 
Festen igår var rolig tills Julia och Annie blev inlåsta på toaletten, vi hade stora problem med att få ut de men till slut löste det sig. Efter det var det lite dålig stämning och så men det var en bra kväll ändå. Det var så himla roligt att få träffa alla människor som jag inte umgåtts med sedan vi gick ut grundskolan. Drog hem tidigt för att gå upp tidigt till jobbet idag. Nu sitter jag vid datorn, ska se Solsidan och så ska jag försöka komma i säng tidigt. Börjar inte förrän halv 11 imorgon men har en körlektion vid halv 9. Hoppas ni haft en bra helg ♥
Ida Lindborg ♡

Åh längtar!!

Sv: hihi ja :D

Inga-Linn

Haha, skänt att det med toan löste sig!:)
Sv; Det tycker jag du ska:)

Emelie

Vad kul med en liten åter trätt med gamla klasskompisar kul! =)

Sv: Åh ja visst är dem snygga! Vill ha dem alla=)

marina

Tråkigt att de blev inlåsta på toaletten!

Emmy

Härligt att återse gamla bekanta ju :D Mindre kul att bli inlåsta..!!

sv;
Åh taack, det var verkligen vackert hihi :D

En plats i solen

Tack!

Usch inte kul och bli inlåst på toaletten, skönt de kom ut till slut.

Lillablå♥

Haft en grym dag idag? :)

Kimmey ~ Kung varje dag

haha, lyckat att dom blev innelåsta på toan. Hur lyckades dom med det?

emelie andersson

åh älskade justin :D

sv: härligt att höra :) jodå det är ganska bra här med :)

milina.blogg.se

Läskigt att bli inlåst!

Amanda [SPONTAN]

Tråkigt att ni blev inlåsta!

Julia

haha, fy för att bli inlåst :/

Agnes Eriksson

ååååh den videon verkar såå bra! kram

Josefine Johansson

Den är nog jätte bra :D

MAALIINHS.se ♥

Det är inte roligt att bli inlåst på en toa!

*svar:* <3

PINKPIERCING ♥

Vad görs? :)

Hoppas körlektionen gick bra! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: