dagens outfit

| Outfits


Kofta från Mango.
Linne från Bikbok.
Leggings från Ginatricot.

Såhär ser jag ut idag. Jag ska precis börja sminka mig, och sen bär det av till Farsta centrum. Jag ska möta Linn där, hon ville fika. Men eftersom jag åt så mycket onyttigt igår så blir det nog bara en dricka för min del. Undra om hon vill gå till Espresso house så jag kan köpa en chailatte? (a) Haha, vi får väl se. Men ska försöka ta lite bilder. Ha en bra dag !


Glöm inte frågestunden !

sandra

sv: varsågod :)



söt kofta!

Sara - Only me

sv aww tack<3

vad har du för dig ?<3

Miinaa

som fan sitter på jobbet har inget här ska köpa en pizza när ja slutat haha

Emelie

Sv; bra :)

fin outfit :)

Miinaa

Jag jobbar på ett ställe som heter sunhouse ( solarie) där sitter jag i receptionen

MADDES

snyggt! hoppas ni har en mysig fika!

FannyFredrica

Svar: Så lite så :D

FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

MEREI

- mysigt!

En modells liv

tack :) <3 detsamma!

tovesegnablogg.blogg.se

ja, så lite så! ;)

Snygg kofta!

Erika

Fin outfit :)



sv. Ja absolut :p

C E C I L I A ♥

Sv; Tack :D



Fin kofta !

FannyFredrica

Svar: Tack detsamma! :D

Emelie

sv. De va så lite så ;D

my elfstrand

koftan är så himla fin! <3

Sofiiiiiie - Bloggare i värmland

händer idag? :)

ELLA GRÖN

fin outfit!



vad gör du idag då?:)

claudia

fin blogg:D

Johanna

Mysig outfit:)



Sv: hihi, han heter evert^^

Nathalie Nyrén

okej trevligt :)

Yasmine

Du kan ha med din film igen :)

S A N D R A

sjukt bra blogg, forsätt såhär. :)

wilmaaa

okej nice:)!

matilda

gillar outfithen ^^

FlizanLizan

sv: allt bra idag då? :)

Cajsa

är hemma från min kompis nu. :) allt bra?

Sara - Only me

sv fixar med en tävling :) sj ?<3

emmi

- skönt, det är bra med mig! =)

göra något roligt ikväll då?♥

Malin

Var med i dagens blogg, vinnaren lottas ut imorgon! Lycka till! ;D

Netty♥

sv' Tack :)<3

felicia

sv; va kul att du kollar!:)

haft en bra dag?:)

Alexandra

tack så mycket :D

fin outfit! :)

fanny

Okej=) är sjuk så tar det bara lugnt.

linda

detsamma gummmaaan ! ♥

Carrow ♥

Sv; finns ju så många, så jag vet faktiskt inte heller xD

:D

fin kofta!

nea

Vad fin! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: