svar på tal

| Svar på tal

johanna om Film betyg:
vart ser du alla dina filmer någon stans köper du dom eller laddar ner? :O om du laddar ner kan du skriva vart ifrån och om det kostar m.m typ ett helt inlägg om det :P hahah skulle vara jätte gulligt!
// johanna

svar: ja visst, det är kul att kunna vara till hjälp :)
när jag ska hitta alla mina filmer så sitter jag och googlar på film tips, filmer och allt med filmer att göra. jag tar även hjälp av mina vänner + andra bloggare för att kunna hitta riktigt bra filmer. jag kollar oftast på titeln, om titeln fångar mitt intresse så kollar jag upp vad det är för film. om titeln är tråkig så är det ingen film som intresserar mig. jag laddar ner de flesta av mina filmer från tankafetast.com, om de inte finns där så kollar jag också thepiratebay.org. det kostar inte pengar men som jag antar att de flesta av er vet så är det olagligt att ladda ner. men jag försöker att göra det så lite som möjligt men det är inte alltid så lätt om man hittar en riktigt intressant film. men jag tycker att om det nu finns ner laddningssidor så är det inte vårat fel, vi som laddar ner ! jag hoppas du fick svar på din fråga, hör av dig om du undrar något mer :)

linda

Idag händer det ingenting alls, jag gör så himla mycket om dagarna så skönt med en lung dag, men ska nog snart ut och träffa några kompisar eftersom jag vaknade kl 11 och har bara suttit inne och tagit det lungt, sj? :) <3

Fanny

Svar: Ja! :D

erika

okej vad bra då :)

Det är toppen med mig! :-)

Filippa

Fin blogg! :)

Saga

Gjort idag? :D

S.

Titeln gör det mesta.

sandra

var tman kan hitta bra filmer och så. sök på www.undertexter.se den sidan är rätt bra när man letar efter en bra film.

zaneta

tack så mycket :)

kanske kan se den ifall jag hinner, men tack för tipset :)

gulligt av dig att du skriver inlägget för johanna :) <3

O L I V I A

förlåt för sent svar, jag har inte haft tid :)

allt bra med dig? :D

elle

aw, tack så jättemycket! ;D

& ja, de hade vi verkligen :)

milia ♥

jaoo :D

soojoo!

vad gör du ikväll då vännen :)?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: