Phu Quoc

| Resor
Hallå där! Buss resan tillbaka till Ho Chi Minh gick bra, sov igenom i stort sätt hela resan. Fast bussen va såklart försenad, men det är alla bussar här. Man får alltid lägga på 1-2 timmar efter den ursprungliga tiden. 
 
När vi kom fram tog vi en taxi till en creperia där vi käkade vår första dag. Åt och fördrev tiden. Sen åkte vi till flygplatsen, där fick vi reda på att det var ytligare en försening på 40 min ungefär. Kunde varit värre men ändå jobbigt när vi redan väntat så många timmar. Sen tog flyget bara 45 min till Phu Quoc.
 
Vi åkte till hotellet, vi bor i bungalows bara några meter från stranden. Rummen är fräscha och vi fick två sängar, den ena lite större fast vi trodde vi skulle få en stor säng endast. Så idag har vi bara legat på stranden, solat och badat. Vi sitter på en resturang just nu och har precis ätit middag. Ska nog beställa in en milkshake innan vi går tillbaka till stolarna. Ikväll ska vi utforska staden och lite mer av själva stranden. Hoppas alla får en bra dag! 
Amela Paratusic

Ser härligt ut!

Anita

Vackert :D

Carolina Thoor

Åh vad härligt att få bo i en sådan precis in till stranden! Skulle vara grymt mysigt att bo i en sådan tillsammans med min kille, bara det att min kille håller sig så långt bort från stranden som möjligt! ^^,

Sv; ja, det är det faktiskt. Då man har något att fotografera! :) <3

Skogsraah ☾

Så härligt det ser ut :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

riktigt fina bilder

Ida - foto & häst

åh så fina och härliga bilder! :D

Blondina

Hej är allt bra? Jag har bytt blogg :) Så jag hoppas att du joinar mig till min blogg på världens grymmaste portal, daylife.se ;) Kramar <3

Tuva Björnwall

åh så fint!! :)

NICOLE

Mysigt att bo nära stranden :)

Boel

Åh så vackra bilder :D

Mysigt och härligt :).

marina

Låter ändå super härligt, trotts alla förseningar! :)

miningalinn

Gud vad fint, man blir ju avundsjuk på riktigt..njut av resan!!:D

Jeanette

Jobbigt med förseningar

Henrik Olsson

Det ser helt ljuvligt ut! :)

ISABELLA

ååh vad fint det ser ut att vara!!

Amanda Forsman

Härligt det ser ut :D

Pauline Hurtig

åh så härliga bilder!

Miriam

Vilka mysiga bilder! :)

Clara

Så mycket kul och härligt ni får uppleva!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: