Kos i bilder, del 2

| Resor
 Alla de här bilderna förutom en är tagna när vi var på båtutflykt. Det var en super härlig dag med tjejerna, vi såg delfiner, snorklade, solade, badade, njöt av utsikten och värmen, det blåste så där lagom så att man klarade av värmen. Vi besökte vackra öar och bara hade det så himla bra. Vill så gärna tillbaka!
Mia Forsberg

Ja att resa hade inte varit fel :)

Härliga bilder!

Amanda Forsman

Åh så underbart fint!

Nathalie Tegelstam

Åh vilka underbara bilder! Ser såå härligt ut :) kram

Isabella

åh så härligt det ser ut!

Hillevi

Åh vad fint det verkar vara där!

Angelica

Åh, vad underbart! Jag vill också!

NICOLE

Kontrast mot inlägget under :D Men ser såå härligt ut!

Amanda Engberg

Så härliga bilder! :)

Henrik Olsson

Det ser helt ljuvligt ut! :)

Sara Ekman

Härliga bilder :)

linah

åh så fint:D du verkar resa mycket du! Kul:D

Viktoria Eriksson

Åh, så härliga bilder! Vill också dit :)

Johanna

Åh så härligt!

Boel

Ser helt underbart ut :D

MATILDA

Gud vad härligt :)

Julia

Gud vilka härliga bilder!

Emma Engström

Åhh, ta mig dit nu tack! :D Kram

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh ser sjukt härligt ut! :D

Linnea

Åh, ser så skönt ut!!

sara

Härliga bilder! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så härliga bilder :)

Linda

vilka härliga bilder! jag är avis!

matilda ♥

åhh, så himla härligt ju!

Josefine

Vi var också på en sån båt i Egypten, så mysigt! :)

Lydia Elstig

Såå fint!

Amela Paratusic

Ser så himla härligt ut!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: