Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Driss, en ung kille från förorten som precis kommit ut från fängelset, anställs genom en händelse som personlig assistent till den oförskämt rike, men också mycket ensamme aristokraten Philippe som blivit förlamad efter en skärmflygolycka.
 
Hahahahahahaha så jävla rolig film. Jag skrattade så mycket. Älskar scenen när de är på opera, älskar när Driss ska springa och Philippes "stol" går alldeles för långsamt, älskar när han stoppar maten i ögat på honom. Driss är så himla underbar, älskar hur han får Philippe att slappna av, att han får honom att känna sig levande igen. Att han uppmuntrar Philippe när det kommer till kvinnorna och ja den var verkligen så fin! Verklighetsbaserad är den också, vilket är ännu bättre!
 Bild lånad från google
Josefine Johansson

den ser spännande ut på trailern måste se den! :)

♫♪ sandra - en musikblogg

den är bra!

Fanny

Den måste jag ju se eftersom den låter riktigt bra! :)
kram

Boel

Denna film är så bra, haha!

Sv: Visst är dem :)

aina [fotoblogg]

Måste se den :D

J o j z y ♛

awesome!

SV: yeey! :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den här filmen är bara för underbar:)

Emmy

Ååh den låter ju jättebra! Får kolla upp den, kanske se idag när jag har tid över hihi :D

sv;
Åh tack snälla, är i princip frisk nu och har ju verkligen bl.a. de fina bloggkommentarerna att tacka för det. ^^

Emelie

Har sett trailern till den här filmen, den verkar bra faktiskt!=)

Sv: åh ja visst är den, plus att den passa perfekt!=)

Skulle vilja se den :)

Emelie

Den har jag hört att den ska vara bra, får kanske kolla på den någon dag :)

Jenny

En av mina absoluta favoritfilmer! Så fantastiskt bra :D

Inga-Linn

Min mamma pratar hela tiden om den filmen haha:)

Linnéa

En av mina absoluta favvisfilmer, love it <3

Linda

Den ska jag se :9

Milina Salihodzic

Den var helt okej!

hanna

den såg riktigt spännande ut !:D

Ida Lindborg ♡

Åh såg den på bio för ett tag sedan med skolan, älskar den!! helt underbar film och rolig film :D

Sv: hihi visst är hon söt :D

isabella

åh jag älskar den filmen!! så himla bra :D

marina

Kanske en film man borde se då. :)

Johanna - A dream as a model ♥

bra att den var så bra :D

Sv: Har hänt många jobbiga saker den senaste tiden... Har egentligen mått dåligt i ett par månader nu :(

Lollee

Måste nog kolla in den :)

Lara&Lucy^^

verkar vara bra ju :D

Louise

åh den filmen vill jag se! :)

Hanna

Den filmen är superbra! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Åååh världens bästa film!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: