by amanda

| Vardag
Justin när han hjälpte till att bygga en skola i Guatemala ♥
 
Sitter i skolan och väntar på ett prov som ska börja om 5 minuter. Som tur är känner jag mig hyffsat förberedd. Det är ett prov i ledarskap som kommer att handla om individen i organisationen. Efter skolan ska jag och mamma åka till ett köpcentrum en snabbis för att köpa en försenad födelsedagspresent och sen ska vi baka lussebullar. Ikväll är det Idol final och jag hoppas att ni alla röstar på Elin! Ha en bra fortsatt dag. 
Ida Lindborg ♡

finaste ♥ vart kan man hitta bilderna? vilken sida?

Sv: hihi visst är de! :D

Nathalie Tegelstam

Härliga bilder :)

♫♪ sandra - en musikblogg

gulliga bilder :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så fina bilder:)

Kimmey ~ Kung varje dag

Hoppas ni hittar något roligt :)

Milina Salihodzic

Gulligt av han!

Boel

Justin <3

Sv: Tackar :D

Malin

han är bäst<3

Amanda Persson

åå vad fin <3

Inga-Linn

Så fina bilder och så fint av honom:)

Agnes Eriksson

sv: ååh tack!
Så fint gjort av honom! kram

Emelie

Så fina bilder!=)

sv: åh ja visst är dem!!=)

Emelie Andersson

Hoppas att provet gick bra :) undra hur det går i idol sen
Så fina bilder på Justin :)

Sv: okej vi har det, men det värsta va inatt :/ men det är bra med mig :D

Hanna

Ja, heja Elin!
Vilken glädje och lycka bilderna utstrålar :)
SV: Tack :)

Kram!

Celine

Jag gillar inte Justin Bieber men även jag måste erkänna han var riktigt söt på bilderna med barnen! Haha :)

Elisabet

härligt

Linnéa

Åh, fina bilder <3

Johanna - A dream as a model ♥

så snällt! :)

Kashaya

Hoppas provet gick bra.

Linda

fina bilder

Lina Johansson

Åh vilka underbara bilder!!<3

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Åh, världens underbaraste Justin ♥

Elina

Kung är han!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: