by amanda

| New in, Vardag
Shopping från de senaste dagarna, köpte även ett linne som jag visar senare.
 
Imorse när jag vaknade så tog jag en dusch, fixade mig och sen åkte jag och familjen in till Söder. Lämnade in Tessans telefon på lagning och sedan vidare till Globen. Där handlade vi mat till nyårsafton och lite senare åkte vi hem igen och åt lunch. Jag ska snart möta tjejerna en snabbis och senare ikväll ska jag, My och Lisa ha våran julklappsutdelning. Hoppas ni får en bra dag. Puss&Kram
En plats i solen

Fina inköp :)

fannie

et tips, om du har iphone 5 med ios7 så köp äkta kablar (vilket du gjorde på bilden ovan) för det har för flera kompisar slutat funka att ladda om man har kopior :(

sv: tack! Jag hoppas och ser framemot att få ett bidrag av dig till tävlingen :) skulle vara kul! kan ju alltid vara kul med ett nytt smycke :)
fanniekarlssons.blogg.se/2013/december/jultavling.html#comment

vilmala

Åh vad fint, väskan från pieces var skitsnygg =)

Inga-Linn

SNygga saker!:D

Malin

älskar dom där byxorna!:)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

snyggt :D

Michelle

Bra shopping!! :)

a g n e s

snyggt :)

- ja :) hur ska du fira imorgon? x

Lina Johansson

Fin plånbok :)

Amanda Persson

välbehövliga saker :) kram!

Hanna

Tack så mycket !:)
Fina grejer du köpt!

milina.blogg.se

Nice!

Linnéa

Massa fint där ju <3

Lowa Ek Lagerberg

har också svarta d.r byxor, sjukt sköna!

svar:tusen tack och vad kul o höra:)

B R O W N S U G A R

Fina saker :D

Johanna - A dream as a model ♥

fint :D

Jojo

Kul :)

Kashaya

Alltid roligt med lite nytt.=)

Amanda

Fina saker :)

linah

åå såna jeans sitter så bra:D!

Anonym

sv: tackar :) de svarta jeansen från dr. denim sägs vara jättesköna, är dom stretchiga?:)

MATILDA

snygga saker du fick med dig =)

Anonym

Hade ni bra utbud på mellandagsrean? :D

jonna

tack :) snyggt!
Hoppas du får en bra dag imorgon!

Emelie

Snygga köp!=)

Amanda

Fin plånbok :)

Linnéa

Jättesnygg plånbok! :D

Amanda [SPONTAN]

Härligt med nya grejer :)

Johanna Gustafsson

snygg plånbok!

Ninetieskid

Fin plånbok!
Ser du fram emot det nya året? :-)

ANGELICA - Hälsosamt

du är bra på att shoppa du ;)

J

snygga grejer!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: