by amanda

| Porträtt
Om ärlighet varar längst har du mycket att jobba på.


Idag har min skola haft studiedag så varit ledig ännu en dag! Hanna gick hem när vi vaknat så jag har bara tagit det lugnt under dagen. Gjorde inte så mycket, kollade några program och packade. Drog sen ut och träffade Elin. Vi hälsade på några och gick sen hem igen. Kollade på tv och sen kom Svante och Wille. Vi gjorde inte alls mycket, film typ. Kom hem för en stund sedan och nu äter jag lite. Skola imorgon, så j*vla otaggad!
Anna med A

ja :)

Blerina MUQA

jo det är bra är bara sjukt trött! planer inför imorgon? :)

Bina

Hallådär!



Jag behöver din hjälp att fräscha upp lite bland dom bloggar jag läser, tipsa om din favorit blogg så är du gullig :)



http://bbinas.blogg.se/2011/november/tips-pa-bloggar.html#comment

Bella

Tack så mycket! =) hoppas allt är bra med dig! KRAM

hanna ♡

tack så mycket! :D

josefine

okej, min med :)

Men vad gör du ?

Sarah Carlsten

Gjort en ny start tillbaks på blogg.se, puss!



Titta jättegärna in!

http://sarahcarlstens.blogg.se

ModelBea

Ja tack det är bara bra med mig :) ! Har du gjort något kul i helgen :D ?

(just det jag har startat upp min modell-blogg nu också ifall du undrar varför det är någon som skriver till dig och du inte vet vem det är haha! Förut så svarade jag från svettlukt.blogg.se



Kram Bea

Max Larsson

Ser trevligt ut att vara där du var dära.

Det var i Turkiet gissar jag.

malin

skönt att du va ledig! :)

Bella-Stina Cykelpump.

Fan vad ful du är jävla äckel. Kram Bella-Stina.

' Saveu - Music & Chaos, It's life

haha ja värsta party :D

CASSANDRA

sv; hihi så bra :D

Nathalie Tegelstam

Sv; tack!

Sophie'

- okej nice :)

emelie larsson

snygg header kramkram

Helena♥

Sv: Chillar bara ;)

amanda

haha jaa! !:D

HANNA

sv: inte mycket :)

ronja

härlig bild :)

Louise

haha dom gör sådanna till alla ;)

ronja

sv: aw tack, men du är ;)

angelica

SV: det funkar

Amanda Matanovic

super fin blogg!

hur är det med dig då?

kram :)

CASSANDRA

sv; tack :D

Nathalie Tegelstam

sv; hihi :)

Louise

hehe :)

angelica

SV: aa :(

sofia

tyckte ja oxå :D

Louise

tackar :)

Louise

va är den bilden tagen? :)

angelica

SV: läs solna inlägget..

sofia

såklart ;)

HANNA

sv: hihi ja :)

Louise

ja?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: