by amanda/dagens outfit

| Outfits

Tidigare idag smsade Ida mig så jag gjorde mig klar och gick och mötte henne. Vi åkte in till stan, till Kungshallarna och fikade. Det blev hallonpaj och varm chocklad för oss båda, mums ! Efter det åkte vi till Kärrtorp och gick till video, träffade Filippa och Elin. Har saknat Filippa sötnosen som äntligen är hemma från Thailand. Stog och pratade med dom och sen drog de. Jag och Ida hade inget bättre för oss att göra, så jag gick hem medans hon stannade kvar ute. Nu ska jag och mamma bestämma oss för något att äta till middag. Vi hörs senare, pussar amanda <3

Tröja från Ginatricot.
Jeans från Bikbok.

soojoo

snyggt!

idaahlsen - fotobloggfotoblogg

vad har du gjort idag då ? <3

lindshe

Snygg tröja!

dyr?

angelica

SV ååh tack! :)

tovesegnablogg.blogg.se ♥

Ja:) Fin outfit.

Allt brA?:)

jossie

sv; haha ah verkligen :p

Kampen mot mobbning, KMM

Vad tycker du om mobbning?

Svara i det senaste inlägget, vill ha så många åsikter som möjligt.

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaa så gott :D!

zeneh :)

okej, vad ska du äta då ? :D

Cajsa

tack finaste!

sofielans★

sv: haha aa :d

mathilda

sv: vad härligt, de är bra här också. kram :D

Johanna

Hihi sötnos:)

E M A . W O R L D - foto&design

visst är dom :'D

ronja

fint!

Kimiee

fin´t!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: