by amanda

| Vardag




Här är lite bilder från idag.

Som jag skrev tidigare drog jag in till t-centralen och träffade Linda. Vi gick och fikade på ett café som ligger inne på Åhlens city. Efter vi fikat gick vi runt typ hela stan och pratade. När vi varit på alla affärer fanns det inte mycket mer att prata om så vi gick åt varsit håll. Jag åkte hem, åt och gick sen till Hanna. Vi kollade på film, bakade och sen film igen. Nu håller jag på att kollar foto kurser, och sen ska jag hjälpa Rebecka med hennes blogg. Så vi hörs senare, pussar <3

emmi

Gå in och se om det var du som vann.

Annars ANMÄL DIG NU till en ny tävling. Vinnare dras imorgon.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

Hugs, Fashiontwisted ♥

MADDES

mums vad gott!!

ELLA GRÖN

jag ligger i sängen som vanligt och kollar på film:)

har du några filmtips?:)

l inh t o p huong

fina bilder !



svar: trävligt! jo helt okej:) har du haft en bra dag? kram.

L I N D A - [P ERSONLIG FOTO BLOGG ]

La nyss till dig, lägg till mig nu :D

Cajsa

hehe tackar finaste..xD

göres?

nathalie nyrén

Tack så mycket :)

sanne-madeleine

yeyes :) gott det ser ut :)

antar att du haft en bra dag idag :)

pernilla

sv: härligt :D jadå de e bra med mig :)

pernilla

sv: hihi aa, vad gör du :)

nathalie nyrén

Hihi :)

Angelica

Hej, jodå min dag har varit hyffsad, inge o klga på direkt! Själv då?

Emma

Riktigt fin header! =)

nathalie nyrén

Idag har jag suttit barnvakt och varit med kompisar sjdå? :)

ELLA GRÖN

åhh, jag hittade ju en massa filmer som verkade bra! tack så mycket:):) nu har jag någonting att se framöver!

ronja

fina bilder! ser mumsig ut :)

paulina ,

hej du !

skulle du kunna bjuda in mig till bloggsvar?

för de står att nån måste bjuda in /:

Miinaa

Åh sitter man här med en hungrig mage och ser allt det goda!! =)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: