by amanda

| Vardag


Dagen har varit lugn och skön. Började måla mina naglar men tog bort det jag börjat på minst 4 gånger. Blev aldrig nöjd. Men mamma kom hem med 2 stycken nagellack åt mig så jag ska väl ge det ett försök till. Har kollat en massa på One tree hill och nu ska jag fortsätta med det. Puss&Kram

fanny

:)

alice

fin outfit :)

M A T I L D A ♥

sv. japp :)



Allt bra idag? :D

LINDAVIOLA!

sv; Fixar inför gympan, själv?

Cajsa

allt bra med sötnosen ikväll? :)

AMYAH

ja min dag har varit okej :)

allt bra med dig idaG? kram :>

emmi

Hej!

Kolla in de örhängen jag själv gjort och nu säljer endast för materialets kostnad.

Hope you like it!

xoxo fashiontwisted

Anna med A

krya!

Super Prinsessan

Sv; Oke, va kul. Ja görinte mycket! :P

ronja

fin :)

Anonym

blogg puse tillbacka nu

Nutjarin

sv: jag kom nyss hem från praktiken! :)



Hjälp mig att välja färg på en jacka jag vill ha från bikbok :( Jag har beslutsångest!

emelie francea

jo de e fint med mig :) vad gör du idag :P?

C E C I L I A ♥

Sv; Haha :D



Tack kusin ! :) Jag hade det supermysigt ♥

sofiie - bloggare i värmland

yes :)

vgd?

Anna med A

varsågod :)

fanny

tacktack:)

Amanda Rieem

HEJSAN SÖT!



Förlåt för sent svar men det har varit så mycket event och fest i helgen så jag har inte haft tid.



Kika in i bloggen nu det är mkt bilder uppe från eventet Nelly high heels som jag var på i fredags.



KRAM KRAM

amanda

Vad fin blogg du har, gillar ditt namn ;D



Vad gör du ?

clara

Tack du!:)

Cajsa

Vet inte riktigt hur det är. :/

soojoo!

snyggt!

Nutjarin

sv: okej! Tack för att du sa vad du tyckte:)

JOSEFINE THYBERG

Hej på dig! kikar in och önskar dig en skön måndagskväll :) kram

xoco

vad tycker du om dessa ringar!? :D

idaahlsen - fotoblogg

vsg :)

bella

hejsan =)



svar: härligt de :D

just nu ska jag fortsätta se på dexter :D

kramiz<33

- M a r i a

sv; härligt att höra:) är fortfarande sjuk, annars är det bra!:)



lust o följas via bloglovin?:)

Helenizz - Tjejen med snelugg

Sv: De va så lite.

Har du gjort idag?

hanna ♥

jodå, jag med :) va gör du? :)<3

Anonym

M..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: