by amanda

| Vardag

Heeelloj :D
Kvällen har vairt riktigt bra sedan jag skrev senast. Mamma lagade en otroligt god lasagne och till efterrätt blev det semlor. Resten av det jag har gjort ikväll är förstås One tree hill. Jag håller nu på att ladda ner tredje säsongen, längtar (a) Jag är lite efter när det gäller serien, men idag har jag kollat i en vecka exakt. Jag började alltså förra måndagen, så ganska långt har jag kommer på den korta tiden. Men innan tänkte jag inte ens tanken på att se hela serien, men nu är det dags hur som helst ! Men vi hörs kanske senare, pussar <3

bild lånad från google, förlåt för brist på nya bilder -.-

sandra

sv: okej :)

jag kollar på idrottsgalan :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vad bra :D

varsågod!<3

Sevil

Tack! :)

Gott med semlor! :D

angelica

sv: jaha, på så vis :-) visst är one tree hill bra då? ÄLSKAR den serien! <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aa :D!

JENNIFER ♥

ska kolla One Tree Hill om en nån timme, <3 jag är One Tree hill fanet jennifer, jag ÄLSKAR One Tree Hill <3 jag laddar ner så jag ha hur många säsonger som helst, och avsnitt då ! jag kollar varje dag flera timmar på det ! <3 (;

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack vad glad jag blir :D

Angelica

Jag spelar det mesta, faktiskt

Shorty&Myzan

oh älskar one tre hill så bäst :D

JENNIFER ♥

Okei, jag både gråter och skrattat till one tree hill, jag kan gråta massor till one tree hill, och skratta gör jag också, och Nathan är ursnygg <3 (;

ronja

sv: aa :)

ronja

sv. tack :)

juliciouz

jag blev en av finalisterna här, så snäälla snäälla rösta på mig!!! alla som röstar på mig (nr 3) får en länkning i min blogg!! :D pusss o kram! http://ffredrikaaa.blogg.se/2011/january/och-dom-tre-finalisterna-ar.html

GUEVACCI

japp ;P vad hade du för dig idag då? :)

sv: tack så otroligt mkt <3

Kimiee

tack! har haft en jättebra dag :) självdå =)

Johanna

Godnatt :D

Anna med A

okej .9

PAM :)

sv: jamen typ ont i halsen, slem i halsen och snuva.. :(

Sara

Ja verkligen!

angelica

sv ååh tack! :)

Super Prinsessan

Sv; En kille säger att han tafsat på mej, sen nu har alla andra börja säga ba, "åh, han tog dej på musen;)" osv. Sen så säger alla att jag knullar runt med alla.. Ingenting är sant, blir så less på alla!

Anonym

det är toppen med mig :)

gjort idag då??

kram

matilda

hihihhi <3

soojoo

underbar serie!

hanna ♥

massa träningar, och så träffa lite folk typ ;)

sofielans★

sv: hihi :)

Becca

sv: hihi själv är jag en månklar nattuggla ;)

älskar att va uppe länge och framför allt att sova läääänge ;) Just nu har jag grus i ögonen och dem kliar som attan :b haha!!



Hade du en bra dag igår?? :D

m'

Vad ska du göra idag då?:)

Anonym

;)

S o f i e ♥

Lycka till! ;D

Lisa

kul att du tycker de:D

O L I V I A

okej :) är i skolan :D <3

Emelie

Hoppas allt är bra med dig? :D

josephine

sv: hehe okej :) nej jag är på jobbet :) händer idag då? kram

juliciouz

Hej! tycker Du att jag passar bäst i brunt eller rött hår? Jag har så svårt att bestämma mig, blev fel när jag färgade håret sist.. bild finns i mitt senaste inlägg. och nu ska ni få rösta på om jag ska spara det så som det är nu, eller färga rött.. igen! :D

S A G A ♥

yesboox :p

FannyFredrica

Svar: Jag ska vara med kompisar, plugga och lite sånt :P själv?

ELLA GRÖN

japp:)

Josefine

allt bra då? :D

Cajsa

det började ett halvår efter ätstörningarna kom. :/

wilmaaa

jaha okej:d<3

LINDAVIOLA!

sv; :).

Netty♥

sv' de är alltid gott med kladdkaka :)

safa

ÄLSKAR OTH :D

inte så mkt ,haft en bra dag?=)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: