by amanda

| Vardag

Åh .. One tree hill är inte bra för mig. Det känns som om det blir ens egna verklighet. Jag känner en sån empati för dom i filmen, en sån medkänsla. Shit alltså, det går inte riktigt att beskriva. Jag vet att det bara är en film, en serie. Men det känns så mycket mer. Det liknar våran verklighet, men det är väl det det går ut på ..

Hmm.. jaja,  Igår gjorde inte jag och Hanna annat än att kolla på One tree hill. Jo vi lagade mat, gick och köpte Ben&Jerry's glass och besökte toaletten emellan. Vi blev hämtade ifrån mig vid halv 2 på natten, då åkte vi hem till Hanna. Åt lite och sen somnade vi. Imorse gick vi upp, gjorde frukost, åt och gick sen hem till mig igen. Kollade One tree hill och hon gick för en liten stund sedan. Jag ska snart hoppa in i duschen, så vi hörs senare. Kisses

ronja

sv: tack :) hihi, tror jag ahr sett det. fast jag fick min för 4.50€ alltså ca. 49kr ;) billigt&bra!

ronja

sv: aa, visst är hon söt :)

härlig bild!

wilmaaa

inte mycket alls, just ätit:d

Cajsa

tack finaste!

men det sitter ju i psyket...så...

matilda

nja halvt sj ? ;D

ronja

sv: hihi, visst är den :)

wilmaaa

yes:)

händer ikv?

Cajsa

hm...jo.. :P

Becca

sv: inte mycket faktiskt :)

några planer för veckan då?? :b

Angelica

Härligt, hade du en bra Söndag då?

tovesegnablogg.blogg.se

Ja!:D

härlig bild:)

superkul att du är med i dagens blogg :D Jag har dragit igång en tävling där du kan vinna ett armband med valfri berock, kika in ;D

Ackelina

Sv; härligt, jo jag mår bra :) vad gör du då?

Sara - Only me

sv helt okej<3 jätte trött :(<3

åh tack<3

Madeleine

Riktigt cool header faktiskt!

elinochamanda

sv: ja en jätte bra helg :) Du med?

AMANDA FALK

vilken härlig bild :D

Ha en underbar tisdag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: