by amanda

| Vardag












Bilder från igår och idag, och den gula toppen på bilderna på mig och Hanna köpte jag idag.

Idag drog jag, Linn och Hanna in till stan. Linn gick av i gamla stan medans jag och Hanna åkte vidare till T-Centralen. Gick till Nilsson för att fixa med Hanna skor, men det gick inte som vi ville. Så vi kollade i lite affärer och sen mötte vi Hannas mamma. Vi åkte till Sandsborg, köpte godis och drog sen hem till mig. Hämtade pengar och gick sen vidare till min pappa. Där lagade vi mat och lyssnade på musik. Pasta carbonara blev det, mums. När vi ätit satte vi på filmen Grease och så gjorde vi milkshake. Vi köpte Ben&Jerry's glass som vi åt också. När Grease var slut lyssnade vi på lite mer musik och satte sen på filmen A Cinderella Story. När den var slut gick vi ut och smälle lite smällare, sjöng och skrattade. Nu ska jag tvätta bort sminket och sen svara på komentarer. Kisses

emmi

- åh vad roligt! =) din design är ju snygg så ♥

Sara - Only me

sv yes <3 ser ut som ni haft kul<3

fanny

Förkyyld:(

Sara - Only me

sv :d<3

va gör dudå snygging?<3

emmi

- okej den var fin, har du gjort den själv?

sov gott! ♥

Sara - Only me

funderar omja ska sova nu lr nt<3

Sara - Only me

sv fast är nt trött :(<3

liisa

fin blogg! :)



allt bra? :D

Anonym

sv ja :(<3s

liisa

sv; tack så mycket! :)

jorå, allt är bra här med. :)

hur länge har du bloggat? :)

felicia thörnberg

åhh vilken fin blogg du har :)

JOSEFIN GARD - TRUE ME

fina bilder :D

Netty♥

sv' jadå jag hade en bra dag igår. du med?<3

Carrow ♥

Sv; :p Har du gjort din header själv? :D

felicia -

var har du hittat dom hope i headern, letar som en idiot i stan men hittar inga :(

LINDAVIOLA!

sv; Tack :).

Netty♥

sv' härligt :D<3

Netty♥

sv' hjälpa mamma att städa tror jag. du då? :)

Netty♥

sv' okej så roligt :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja tack :D



söta!

Cajsa

jo då jag är GRYMT fet!

S A N D R A

Fin blogg du har! :) Var gärna med i DAGENS BLOGG, kram!

Cajsa

nej då...

men ska nog ut och fota ett tag.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: