by amanda

| Vardag

Godmorgon sötnosar ! Imorse skulle jag ha gått upp 10. Men det tog ett tag för mig att somna igår, och jag var super trött när klockan ringde + att Elin inte svarade så jag låg kvar i sängen någon timme till. Sen väcks man igen av att papsen kommer och lägger sig brevid mig i sängen och vill att jag ska följa med på museum. Men det ville tyvärr inte jag. Nu har jag i allafall klätt på mig, sitter och äter frukost + lyssnar på musik. Jag vet inte vad som händer idag. Jag ska träffa Elin och vi funderade på att ringa några andra gullungar som kanske vill träffas. Menmen, jag bloggar senare. Kisses

bilder tagna från Idas blogg, förra veckan.
Jag saknar dig redan Filippa älskling, ni kommer vara bort allt för länge :( Självklart dig också Anniepannie!

L I K E S O F I E [foto]

- ja att de är!

okey :)

josefine

sv; ja verkligen, det är skit bra att hon flyttar 40 mil ifrån mig och att jag bara kommer få träffa henne någon gång om året, super bra..

D A N I E L A ♥

- Så lite så:)

ida :) ♥

sv: ja :)



allt bra med dig idag?

kram<3

matilda

hihihi :D lugnt :D & tack sj :D

angelica

allt bra? :)

MADDES

hoppas du får en fin dag

Cajsa

det funkar.

händer idag?

tovesegnablogg.blogg.se

Ja det är jättekul! :)

Johanna

Hihi, vi är bra ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: