varför, varför, varför

| Djupt

Jag är så jävla trött på det här ! Hur svårt kan det vara att hålla sig borta från andras saker ? Hur mycket begärt är det på en skala 1 - 10 ? Det är ju en självklarhet, men somliga har svårt att få in hyffs i skallen. Varför ska man förstöra för andra ? Varför ska någon kämpa med något, lägga pengar och spendera tid när allt ändå är förgäves sen pågrund av någon annan idiot ? Varför, varför, varför ? Kan någon svara på mina frågor ? Kan någon stå upp för sina egna handlingar ? Finns det ingen som står på sig själv där ute ? Är det svårt att hålla fingrarna i styr ? Är det svårt att låta bli att sabba för andra ? HUR JÄVLA FUCKING SVÅRT SKA DET VARA ? Har du inga pengar, är du fattig och inte har råd med dina egna grejer får du helt enkelt stå över. Eller samla, spara och jobba för att få råd, precis som vi andra. Men gå fan inte och sno andras. Hur patetisk får man vara ? Man lär sig av sina misstag, och det är det som är skillanden. Jag skriver det här för din skull. Jag lider med dig, jag önskar jag kunde hjälpa dig. Men det kan jag inte .. jag är verkligen ledsen !

E M A . W O R L D - vinn en design

ah :D

maisah

(y) fin blogg !

toves träningsblogg

jag ska iväg på magdansjobb ikväll :) vad ska du själv göra?

C E C I L I A ♥

Vem handlar det om? :( ♥

Amanda Rieem

va med och tävla om britneys parfym , tävlingen börjar efter 24.00

angelica

sv jag mår skitbra :) du då?

Kimiya

jaaaha okej, allt bra annars? :)

Daniella Miranda

Hopppas allt blir bättre!

sandra

är det någon som snott något från dig? :O



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: