by amanda

| Människor
Hallo sötnosar ! Jag har verkligen blivit sämst på att blogga, för typ ångest :( Men det har varit så mycket den här helgen så har inte haft tid med bloggen. Jag har varit ute exakt hela dagarna och kvällarna .. Jag ska berätta lite om igår eftersom jag aldrig bloggade då. Dagen började med att Ida kom hem till mig och Filippa någon gång runt 2 kanske ? Vi tog det lugnt, åt och tog en massa bilder. Efter det drog vi ut, gick och satte oss på skolgården och chillade med Muffe och Leo. Efter ett tag åkte vi hem till Filippa, alla förutom Muffe. Vi åt, värmde oss och fixade oss lite. Efter en stund kom Elin, och vi mötte Linn utanför Filippa. Vi alla åkte till Kärrtorp, gick till skolgården igen och ah .. Där hände lite saker, kommer tyvärr inte berätta här på bloggen. Drog i allafall in till donken någon gång runt 10. Vid 11 kom jag och Elin hem, satte på en film och gick sen och la oss. Så andledningen till att jag aldrig bloggade igår kväll som jag lovade var för att Elin sov hos mig och jag mådde riktigt illa. Imorse satte vi på en till film innan vi gick ut och träffade Filippa. Fixade några saker och drog sen hem till henne där vi kollade på filmen Trekant. Bla bla, är hemma nu och ska kolla på fredagens avsnitt av Idol. Här kommer bilder, pussar amanda <3









Dolly

javisst, själv då ?

N

ja visst det har du rätt i :P

Fanny

Svar: Ja :D Hoppas du har haft en bra helg! :)

My

Tack detsamma :)

sandra

lugnt :)

najsa bilder :D

ELLA GRÖN

tack så mycket! jag gör det i programet photoscape:)

A D E L I N A

sv: jo det är bara bra =) haft en bra helg?

Viktorias dagbok

hur mår du nu då? :)

elin

mysiga bilder :)

ronja

fina bilder :)

Ange

Japp, fina bilder <3

Kimiya

fett snygga bilder! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: