KBK F96

| Vardag

Alla har vi varit små och en gång i tiden såg jag ut såhär, ni känner väl igen mig ? :D Snacka om att sakna sitt låååånga hår, hade ännu längre innan jag klippte mig än vad som syns på bilderna. KBK F96, det var ett kärt lag det. Men jag tröttnade och slutade, fast kul hade vi ! Bilderna är från Ålandia Cup, juni 2007.




m'

ja men det gör vi:)

- OK va med i min dagens blogg :)

cindy

:D vad händer idag ?:)

C E C I L I A ♥

Sv; Haha, jag vet :D det var tider det <3

Haha ♥

sandra

japp :)

allt bra med dig?

u name it

hej allt bra idag? :)

Netty♥

sv' sitter och svarar på kommentarerna som kommit in under veckan. :)

QN

sv: varsågod! :)

elin - foto -

okej! jag ska sova med min bästavän :), tack ! ♥

Emma Olofsson [FOTO]

jag går ju skolan på vardagar och sen har vi massa prov så man hinner liksom inte med!:(

Okej,jo men det är fint!:)<3

Matwraken

sv: Härligt,det blir kompisar och bio för mig:)



Jag med,det är hur gott som helst:D

Beatrice Jakbobsson [foto]

sv. vad bra :D!

Linda - ndaiL

Jo det e bra!

ronja

sv: tack :)

D A N I E L A ♥

- ska in till stan och vara med lite folk :) själv?

clara

Är det bättre nu?:)

Netty♥

sv' jadå :)

u name it

så bra då^^ vad ska du hitta på idag?

Anonym

Vad ska du göra en kväll som denna? :)

tova

oj, va fin klädstil och allt man hade då.. tider det :)

Becka

Haha fy vilka gamla bilder ;)

M

Men gud. Hahaha, vilka hemska bilder ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: