Dagens outfit

| Outfits

Nu är jag hemma igen. Vi åkte först till adidas lagret och sen vidare till Sickla. Där käkade vi lunch och kollade lite snabbt i affärer. Men nu ska vi fika. Vi hörs senare, här kommer dagens outfit och dagens inköp. Kisses

Body från ginatricot.
Skärp från gekås.
Jeans från jc, crocker.


Dagens inköp, en adidas tröja. Super skön !

FREDRIKA

Sv; Okej svarar på kommentarer!



Ha en bra söndag! :)

Yasmine

Min låsas pappa har fått MS, därför var det inte bra. Om du vet vad det är för något?

MalinKalin

Snygg outfit men jag gillar inte att ha bodys på mej :P Känns lite konstigt tycker jag på nåt vis hehe :P

Tina Carlsson

bloglovin?

lägger du till mig så lägger jag till dig?

Anonym

Hej kan inte du va supergullig och rösta på mig här? behöver bara några röster sen är jag me i topp tio, skulle vara sjukt snällt!! ♥



http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=492&lang=SE&action=confirm

Viktoria♥

ååh de där tröjorna är super sköna :)

C E C I L I A ♥

Sv; Snygg du är!! Ser nästan också ut sådär idag :) Det är grymt snyggt med byxorna sådär och ett skärp <3

Viktoria♥

absolut :)

haft en bra helg? :)

Anonym

sv: yey tack sötnos!! :D :D

Ellen

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN ! :)

C E C I L I A ♥

Skulle gjort det om inte kameran var helt död...! :p ♥



Tack sötnos :D <3

Viktoria♥

härligt :) jodå min helg har också varit bra:)

Viktoria♥

jag har shoppat och tagit det lugnt :) vad har du själv gjort? :)

C E C I L I A ♥

Sv; Haha laddaren är hemma :P



Men kanske kan fixa en mobilbild eller något :) ♥

nippan såklart!

bruden har former :D

isabelle

snygg outfit :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: