by amanda

| Vardag

Planerna blev heeeeelt ändrade idag !
Vi slutade på en helt okej tid. Förutom att jag jobbade kvar en stund och efter det fick jag stå och vänta på Filippa som slutade ännu senare, haha. När hon slutat åkte vi i allafall in till stan. Kollade på vinterjackor, skor och lite andra saker. Köpte en present till pappa och ska åka in i helgen eller nästa vecka för att köpa vinterskor, men dom får ni se då. Efter det kom pappa och hämtade oss, och det bar av till Norrtälje. När vi väl kom dit var det marknad en liten stund och sen äta på en resturang som heter På G. Älskar den, super god mat där ! När vi ätit drog alla hem förutom jag och Filippa som gick tillbaks till marknaden en stund innan vi också åkte hem. När vi kommit hem, alltså till pappas flickvän satt vi framför datorn en stund och nu är vi precis hemma. Har tyvärr inte tagit några bilder, så här kommer en jag tog precis innan jag färgade håret. Pussar amanda :)

Anna med A

tack :)

Therese

Hoppas dagen var bra:)

Lanah

Sv: Jadå! Det har jag :) Själv då?

en bögs liv

Okej ^^ hihi, jag mår kanoners. Svara på dagens fråga?

N

:)

mathilda

mja , fyfan flyttat nu -.-

Anna

Haha, ja den risken finns ju ;)! Är det bra med dig? :)

sandra

jodå min gårdag var helt okej, hur var din gårdag? :)

O L I V I A

förlåt för sent svar, men har inte haft tid med bloggen.

allt bra ? :)

cindy

aah hatar sånt ^^

toves träningsblogg

haft en bra dga?

Tess! :)

Hej! Gud vilken fin blogg du har :D

Z

händer idag? :)

vickan

allt bra?=)

ronja

sv: aa :)

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: