by amanda

| Vardag
Godmorgon alla solstrålar !
Idag fyller Therese, pappas flickvän år så ett stort grattis till henne :) Morgonen började med att jag blev väckt 09.18 för att vara exakt. Gick upp och klädde på mig innan vi gick in till Tessan för att sjunga, present öppning och sen frukost. Efter det packade jag lite och nu sitter jag framför datorn. Jag ska snart börja göra mig i ordning för vi ska till Norrtälje, hem till Tessan. Där blir det en massa gäster, god mat och annat mys. Sover hos mamma ikväll, så vi hörs när jag kommer dit. Jag kan kanske låna Tessans dator, vi får se. Men pussar <3

så här gulligt skrev Rosalie till mig på facebook när jag loggade in nyss, tack ! det gör mig verkligen jätte glad, hoppas du ser det här nu när du kollar in nästa gång :D
MADDES

Gud vad roligt det är när man får sån där respons på sin blogg :D

ronja

sv: ja, jag är uppväxt i finland och mitt modersmål är svenska, finland är faktist tvåspråkigt ;)

aww

hej: ) you remember me? :) så fin hea der du har u!

bella

tack (:

E M A . W O R L D - VINN EN DESIGN

okej :D jorå det är bra här me :D

sofia

yess:D

aww

allt bra?:

aww

härligt:Dd jo de e ok!

E M A . W O R L D - VINN EN DESIGN

Ska designa bloggar hela dagen haha:D du?

sofia

joo, bortsen från att man är förkyld dusj?:D

bella

det är bra, hur äre själv? :)

Linda - ndaiL

kul med beröm :)

aww

lite kmt som händer bara <3

sofia

SV; Haha samma här! ^^

Tack så mycket. c:

sofia

SV; Hur är vädret där idag då? ^^

bella

aa okeey :)

Stinnaaa

Najs header <333

therese

svar; tack så mycket! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: