Grattis Grattis..

| Vardag

till Yosra, Anna och Rasmus som fyller år idag.
Jag hoppas att ni alla får en underbar födelsedag, det är ni värda !


A L E X A N D R A '

tack, du är underbar!

carolinakarlsson

det är lugnt det var fler som inte kunde för det var någe fel på min komentarssida men jag har fixat det nu! :)



jo allt är bra! själv? :D

~Fatimaswary§

okej lungt :) allt bra annars?

carolinakarlsson

skönt att höra! ;D



skall du göra senare idag då? :)

Sandra

Jag ska jobba och sen iväg och bada!

Kram

erika

Haha jo det kan jag väl. Men kan göra det själv också. Är ju bara det att den här datorn är sämst. Har en bättre dator på övervåningen. Får väl ta och sätta mig där någon dag framöver och fixa en design :)

clara

hahh varsågod:) så lite så

hejannw

Haha, ja visst är det :D

S.

Fina bilder.

ronja

sv: tack :)

sandra

sv: igår gjorde jag inte så mycket, var bara hemma och tog det lugnt. Själv då?

PHOTOS BY NATALIA.

Ha en toppen dag :D

JULIA

- Kollar lite på tv :D

Cajsa

tackar! :D allt bra med dig idag?

felicia

svar: eller teve serie då :). Beverly hills tittade jag på.

allt bra idag!?

Emma

hejsan, fin blogg=)

E R I K A

hur mår du idag? :D

EMMA

kolla in min blogg och få nelly.com´s rea kod! NELLY har 50- 70% på massa plagg! en grym rea måste jag då säga!!

Annie

fin blogg du har! :)

Netty♥

sv. haha ja det var de verkligen! :)

my elfstrand

HAHA söt bild på rasmus! Liiiten :D <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: