Film betyg

| Filmbetyg


 
3/5 hjärtan
Bring It On handlar om cheerleadinglaget Toros. Den nya kaptenen Torrance (Kirsten Dunst) gör allt för att vinna i det nationella mästerskapet när hon upptäcker att lagets gamla kapten stulit alla numren från ett annat lag. Tillsammans med sin bästa vän Missy gör hon allt för att rädda lagets chanser att vinna mästerskapet.


Den här filmen var inte speciellt bra. Jag trodde att den skulle vara det med tanke på att de andra varit så bra men jag hade fel. Det är ingen film jag rekomenderar, tyvärr.

bild lånad från google

C A R O L I N E ♥

jätte fin blogg =)

Cajsa

din adress har varit fel så jag har inte kunnat svara på dina kommentarer. har inte sätt vad som varit fel heller men nu såg jag att det var ett "r" som saknades.. :P



det är bra. själv?

erika

Tack så mycket :)

milia ♥

vilken var din fråga igen :$

S.

Jag tycker att den är rätt bra. Fast det var längesedan jag sg den.

w :)

vad har du gjort idag då? :)

♫♪ Sandra T

gillar dom filmerna (:

R e b e c c a

sv: Okej :D håller med dig ;)

FlizanLizan

sv: härligt, joda de e finfint ;)

soojoo!

hoppas du får en bra kväll sötnos!

Jeanette

sv. okej mysigt :)

alaa,

varsågod :)

M I K A E L A

oh, längesedan jag såg dem filmerna ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: