Filippa Gästbloggar

| gästblogg

Hej amandas söta läsare!
jag bloggar nu åt amanda, hon är ju på landet. hon skulle blogga imorse men hon fick inte igång sitt internet så hon bad mig att blogga åt henne, men hon bloggar när hon kommer hem från norrtälje där hon är just nu. hon kommer hem på söndag typ morgon. då ska jag träffa henne :D ♥ puuuuss
läääs min blogg !!! http://liippas.blogg.se

Erika

sv; tackar :)

S.

Det är jobbigt när internet kronglar.

Erika

sv; ja det är bra, sj? :)

jenniifer - fotografi

sv. tacktack :)

jenniifer - fotografi

sv. nja de är sådär. ont i halsen som stryk, hängig och trött. annars är väl allt som vanligt. själv?



kram

Erika

sv: va bra :D

thaipinnen ♥ - gör gratis designer

sv; okej vad kul :D:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: