by amanda

| Vardag
Jag är hemma, har bytt om och ska snart till biblioteket med mamma. Efter det ska vi sätta oss i gräset och ha picknik ! Åh, så mysigt. Spendera tid med sin mamma utomhus i gräst, hur många gör det ? Men nu måste jag skynda mig lite, hörs när vi kommer hem igen. Ska försöka ta bilder, pussar amanda <3
E.B ♥

sv; ja tack!

själv? :-)♥

ronja

fin bild :)

Haedil* HUMOR BLOGG*

Tack :D

Anonym

haft en bra dag?

KRAM

erika

Jadå. Hihi :-)

mathilde♥

jag ska snart hoppa in i duschen :)

Eleena

sv; jao :), gjort idag då?

linda

aha okej :) vad är det för någonting då? vad gör man där? :)

lovisa

sv: låter nice :D

alaa

vadå xD

w :)

vad har du gjort idag då? :)

E M A . W O R L D

jaha:D

JULIA

- Det e ju bra :D

Ana-Marija

Söt bild :D

Sandra

Hej vännen! Igår tvättade och städade jag

Vad ska du hitta på solig dag som denna?

Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: