by amanda

| Vardag
Nu drar jag och Ida och solar, vi hörs när vi hörs ! puss
sandra

Sv: Japp!

händer idag då?

della

sv; okej vad kul :)

har typ klippt mig och solat solarium :P

tack ås jätte mycket! :D

kram

mathilde♥

så lite så! :)

alaa

min favvofilm e The notebook du då :D

ENIRA

haha ! ska ni sola ute eller?<3

Fanny

Svar: haha ja ;D

SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)

J u l i a ♥

- Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig dag! :)

miranda jao



FRÅGESTUNDEN FÄRDIG!:)

gå in å kika ? :)

kram Y



Nathalie

åh skönt att sola:D

erika

jadå.. Alltid värt ett försök! :)

E M A

haha a:D

E.B ♥

sV; yes!

hihi, tack! :-D

hejannw

super skötn :)

felicia

svar: så lite så

sandra

aha okej :p

undrade bara för hon gick i min förra klass :P

ronja

sv: tack :)

fina örhängen, varifrån?

E R I K A

sv; ja :)

tack!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: