by amanda

| Vardag
Har kollat på ett avsnitt av Sex and the city från säsong 1 men klockan börjat bli mycket och jag måste gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp vid 9 kanske för vi åker hemifrån vid 11. Jag, Elin + min familj ska ta båten ut till landet så det kommer bli super mysigt ! Vi kommer förmodligen inte ha dator med oss men Ida ska slänga in något inlägg åt mig. Jag bloggar imorgon innan vi drar om jag hinner annnars kommer vi hem igen på söndag. Här kommer bilderna från idag, pussar



lillblondin

Sv; Tack så mycket!

Jag har varit hem till min familj och grattat lillebror som gick ut 5an,. sen har jag bara tagit det lugnt ;D!

Sjdå=)?

soojoo!

härliga bilder!

Em

satc is the shit

Natalie

Sv: Hihi :)

Vad bra, jo det är bara bra med mig också :) Inte helt bra dock eftersom att jag inte är helt frisk men annars helt okej :)

LIIV - vanlig men unik

Sv: Ja den var riktigt bra :)

har du en bra helg?

erika

Jadå. Vad har du för planer inför morgondagen då? :D

Anna

sv: thank u :) vad händer till helgen för dej då ?

MyzaaN

hhaa oekjs va kul gumman ;d <3

S.

Sex and the city är bra :)

hei-na

fina bilder ''tumme upp''

carolinakarlsson

oj ;o haha

ronja

fian bilder!

Johanna

hej, fin blogg (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: