by amanda

| Vardag
Jag är sitter hemma efter ännu en lång dag på jobbet. Men den har varit väldigt lugn. Jag fick inget att sysselsätta mig med på 1 timme eller mer så jag satt bara och chillade. När jag väl fick jobb så var det en ganska lätt grej men det dröjde innan jag kunde göra klart den eftersom jag saknade material. Bla bla, efter jag slutat vid 5 så åkte jag och pappa till en pizzeria i hökarängen. Åt lite och sen åkte vi vidare till bauhaus. Kollade runt men hittade inte det vi sökte efter så åkte hem. Är jätte trött men tror jag ska gå ut en liten stund och snacka skit med Annie och Linn. Men vi hörs sen, pussar amanda <3


Tilda

Jag har lagt till dig nu! Nu får DU lägga till mig och skriv i min blogg sen när du har gjort det. :)

Haedil* HUMOR BLOGG*

Härligt!

Jodå,as bra :D

jenniifer - photography

sv. okej va bra :D

jenniifer - photography

sv. jag har varit ute med syster:) sj?

Cajsa

ja, det är toppen med mig! :D själv!?

jenniifer - photography

sv. okej nice :D

jenniifer - photography

sv. tacktack :)

Cajsa

härligt att höra! :D gjort idag då?

Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp (utan anstikte)



-Skriv din längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att krossa de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak

Haedil* HUMOR BLOGG*

Jodu :D

Händer imorrn? :)

Fanny

Svar: Jaha :D är det kul?

jenniifer - photography

sv. hehe men de är faktiskt helt sant alltihop :)

Cajsa

har stått i studion hela dagen! askul! :D

E.B ♥

sv; HAHA, tack du!

& detsamma ;-)

madde

jasså, med vadå?

sandra

hihi ja det var inte bara jag som hade problem tydligen men nu fungerar det igen så ingen skada skedd :)

S.

Vad skönt med lite chill :)

E M A

inte mkt :D uddå

w :)

jaråå :)!

Anonym

sv: låter bra ! jag har nyss dushat å ska bara slappa ikväll tror ja !

soojoo!

va mysigt, det blir en hemmakväll :)

tack så mycket! kram

D A N I E L A ♥

- jag har varit med en kompis annars inget,själv?:)

i

ha en fin kväll gumman! :D

Jenny

Hej! Snälla, hjälp mig att bestämma vilket glasögon par jag ska välja!



http://truejenny.blogg.se/2010/june/jag-behover-eran-hjalp.html

E R I K A

sv; okej,

tack :D

ronja

fina bilder :)

alaa

vilka fina ögon!

erika

Ha en bra kväll! :)

hejannw

shoppat och tränat :)

my elfstrand

vad jobbar du m äälskling? :) <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: