by amanda

| Vardag

Jag kollade på film picture this och har suttit och kollat runt lite på internet sen den tog slut. Men klockan börjar närma sig ett så jag ska snart dra mig mot sängen. Ska upp 7 imorgon för ska jobba på pappas jobb. Börjar klockan 8 och slutar någon gång vid 4-5 kanske ? Jag vet inte .. jag vet inte heller vad det är jag ska göra förutom att det är något system som ska bytas. Men jag bloggar imorgon, antingen innan jag drar till jobbet eller när jag slutar. Hörs då, pussar amanda !

Jessica

Oj märkte det nu :) godnatt ska också sova!

soojoo!

gud vilken sötnos på bild :)

hoppas du haft en bra dag, kram!

hejannw

sov gott :D

E M A

hehehe :D

johanna' & Lana

sv; Tack för din röst! :D

clara

åhnej:( vad trist. det som är så fina bilder!, jag får lägga in fler;)

clara

i augusti ska den komma ut:)

Lina

SV: Jag lyckas alltid köpa massa onödiga saker för mina 'sparpenagar'... :P

aww

tack :D hur äre? <3

tove och olivia

tack:D

vad gör du då?

Cajsa

god morgon sötnos! :D händer idag?

S.

Kul med sommarjobb.

Fanny

Svar: Vampyrer ;D haha

ANGELICA

åh, het!

sandra

allt bra med dig idag?:) kramkram!

M A L I N H E

SVAR. ja, att hon är!

(förlåt för så sent svar)

Claudia;)

låter kul:D

Jomen, jag ska väl typ, umgås med kompisar, vara på landet, å så ska jag även åka till Cuba där halva min släkt bor:D<3

w :)

inte mke, och du?:)

jenniifer - photography

sv. okej härligt!

tack så mkt :)

sandra

jaha okej, men det är ju bättre än ingenting i alla fall :)

alaa

haha okej :D

נσнαииα°•

sv; åh kul att du tycker det :D

ehm, han började plötsligt prata med mig i skolan & så, fast vi inte kände varandra & sen plötsligt en dag så stod han och min nästkusin (de är bästa vänner) utanför mitt hus, och då stod vi alla tre där & snacka en massa, så frågade han mig om mitt nummer och då fick han det, sen bestämde vi att vi skulle ses en dag & då fattade vi tycke om varandra & blev tillsammans :D

R e b e c c a

sv: ja verkligen :(

ja det gör jag, fast mitt riktiga är lika långt som mitt löshår, har det bara för att det ska bli större ;)

Nelia

jag kan inte din msn? bara den dära [email protected]

erika

hahha nehepp ;d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: