by amanda

| Vardag
Godmorgon :)
Jag gick upp 08.15 och vid 9 kom pappa och hämtade mig och vi åkte till tandläkaren. Jag skulle ha träffat en tandhygienist som bara skulle kolla på min trasiga tand och det gjorde han, det var ingen fara med den. Det var en mjölktand som snart skulle lossna, skönt ! Men han hämtade också en tandläkare och det beslutades att de skulle dra ut min dubbeltand. Så nu är den borta, äntligen :) Men har en glipa och när bedövningen släpps kommer jag få jätte ont. Men jag får stå ut.. Nu är jag hemma i allafall och väntar på att Muffe ska svara på mitt sms. Han kanske sover ? Jag vet inte, men jag hör av mig senare. Pussar amanda

bild från nyår :)
Jessica

Jaha okej :) nice!

Jessica

Ja verkligen :/

LINDAVIOLA!

sv; haha, det var två som frågae det igår på plats så ;D. Vi får höra det jämt. Därför vi börjat kalla varandra för tvilling. Haha.

Minnali

SV: tack så mycket!



Har precis vaknat :) själv då?

Jessica

Jag har ingen aning :O själv då? :)

Amanda

jävliigt snyggt namn har du hehe :D

awwv

jag ska va med bästa, sj?

Madde

Det är inge vidare med mig, är sjuk :/ Vad gör du? Kram

ronja

fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: