by amanda

| Vardag

Jag sitter forfarande hemma eftersom Elin är hur seg som helst.
Åh, orkar inte vänta längre men har inget val -.-
Skulle bara uppdatera bloggen lite, vi hörs senare.
Kisses

ronja

svar: oj tack så mycket :)

ronja

svar: tack :)

ronja

fin bild, jag gillar ditt hår :)

LINDAVIOLA!

sv; Då tycker jag ni skall köra på det :).

felicia

Hej, vad ska du göra i sommar? ♥♥♥

LINDAVIOLA!

sv; Det var så lite så. Här ösregnar det, så det blir till att hålla sig inne :(.

felicia

okej, kul♥ själv ska jag ut med husvagnen o fara på grönalund

Fanny

Svar: Ja Vi hade super mysigt! :D

GABRIELLA

sv; kul att höra, med mig äre bara bra:)

M A R T I N A -

hejhej, gullig blogg=) allting bra med dig?kram

LINDAVIOLA!

sv; ja :).

linda

:) <3 jo förstås men man får njuta av dagarna man har. Ja vi får ses så snart som möjligt! ♥

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

:D hittar du på idag då?

D A N I E L A ♥

- haha jadu det kommer jag inte ihåg nu xd

E M A

lägger upp bild snart :D

S.

Det är så jobbigt när folk segar.

Erika

sv; varsågod :)

Linda

tack så mkt:) <3

erika

Jahaokej! :)

ciiz

yes nu är de bra :D med dig då?

A

Allt bra idag? (:

hejannw

Imorn :)

karolina

sv.

trodde jag fick bestämma själv när jag lägger ut inlägg?

alaa

allt bra :D

FlizanLizan

sv: hehe jao :P

allt bras idag då? :)

sandra

på lidls kontor i solna :P

Ska sitta framför en datorn och knappa in lite saker:P

T I N A

fin fin blogg;D

ellen

sv: okej, tack för din röst sweetie ^^

ronja

jag är med i 'dagens blogg', om du har lust kan du gärna gå in och rösta på mig, jag är nummer 2 :)

http://maddisenj.blogg.se/2010/june/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment

i

Allt bra? :)

matilda

sv idag också! :D high five? haha

Johanna°•

tycker du inte att klänningen i mitt senaste inlägg är söt? Eller är du sugen på att checka in lite andra kläder? Införskaffa dig lite nytt inför sommaren? Jo, jag tänkte väl det! Klicka då på annonsen i min meny på bloggen & du kommer direkt till bubbleroom!

awww

på tisdag :D

R e b e c c a

sv: tack så mycket :D kramar

i

Söt du e!

Jessica

Ja verkligen! När har du avslutning?:)

Jessica

Ja verkligen! När har du avslutning?:)

Johanna

Fin bild! Jag älskar ditt hår! ;D

Sv: Det var så lite så! Tack själv, allt bra med dig annars? :)

JuliaGrönwall

typ inte mkt har precis kommit hem själv ?(:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: