by amanda

| Vardag

Igår kväll blev jag trött ganska tidigt så satte på Dear John, kollade på halva filmen och sen stängde jag av datorn så det blev aldrig så att jag orkade blogga. Efter att kollat på Dear John låg jag och läste i typ 1 timme eller kanske mer. Jag läste en sjukt bra bok vid namn Över ytan, det är en serie med 3 böcker för er som vill läsa (a) Jag kan verkligen rekomendera dom i allafall.. Jag ligger fortfarande i sängen och försöker klura ut vad jag och Elin ska hitta på idag. Om någon mer ska vara med Moss vet jag ännu inte. Men har någon förslag på något kul att göra ? Menmen, jag bloggar senare. Pussar ♥

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ja det hoppas jag med! :D gilalde du klänningarna?

Julia

förlåt för vad :P?

Men du e ju bara 14 eller hur?

e du de då? :P

Julia

förlåt för vad? :P

men du e bara 14 eller hur?

e du de då? :P

sandra

okej roligt:)

Jag ska sommarjobba men annars har jag faktiskt ingen aning vad som händer. Ska eventuellt på kryssning med några kompisar.

LINDAVIOLA!

sv; Menare!

Cajsa

jo då, har sovit helt okej. själv?

MATILDA

den där dear john . har inte hört om den innan :D

Cajsa

ah, i see.. :P hoppas att du får sova bättre i sommar i alla fall. :)

LINDAVIOLA!

sv; liseberg ikväll, sjlv?

louize

sådär :)

Anonym

hehe vad bra :) 17

LINDAVIOLA!

sv; Har ni fint väder? Ta en picknick isåfall. det är jag grymt sugen på! Haha.

Anonym

thihihi :)

Cajsa

hehehe..^^

nej jag måste göra migk lar nu. ska på några kompisars student. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: