by amanda

| Vardag
Idag har det varit en fantastisk dag ! Efter skolan drog jag hem, packade badkläder och efter en stund kom Hanna. Vi åkte till Elin där vi mötte Elin och Filippa. Sen bar det av med cyklar till hellasgården. Vi satte oss på ett mysigt berg, badade, solade, åt vattenmelon och hade otroligt mysigt ! Efter någon timme cyklade vi hem igen. Jag och Filippa pratade med några i centrum men sen cyklade vi hem. När jag kom hem pluggade jag lite men nu skriver jag till er. Här kommer bilder från idag, vi hörs senare :) Pussar amanda <3










JuliaGrönwall

fin blogg :)

Jessica

Lungt :)

Cajsa

gör du då?

Anonym

trevligt :)

lugnt.

karolina

är du med på sista bilden? xd



fina bilder :D



sv.

samma !

Jessica

Det är toppen, själv då? :)

Emelie

sv: Jag följer dig på bloglovin' nu !:) Skriv när du följer mig

kram

D O L L Y

e mest för mig själv :)

Emelie

sv:Okej härligt :D

kram

Jessica

Okej :)

fina bilder!

JuliaGrönwall

var så lite så!

Emelie

sv: idag har jag solat och pluggat själv ? :D

kram

JuliaGrönwall

Jodå :)

Emelie

sv: okej vad kul ! :) jag ska också ta och göra det någon dag med vännerna

kram

Linda

exakt, det blir som de:)

Det e jävligt skönt , för på helgerna e jag alltid med min pojkvän och vänner:)

så då slipper jag alla problem hemma:D

S.

Vilket härligt badväder du hade :)

linnea

sv: jarå, sj? =)

Erika

sv; tack :)

härliga bilder!

JuliaGrönwall

tacktack!

linnea

sv: okej =)

Cajsa

hehe ok..:P jag kollar på ghost whisperer, gamla avsnitten från början av ses. 5... ska snart sova. :)

Linda

okej :) vi har vatt tsm i snart 1 och halvt år:D nästa månad:D

JuliaGrönwall

hihi, fräna bilder btw :)

D O L L Y

proffessionella fotografer som hör av sig från runt om i landet..

Erika

sv; tack :D

- Klara

Gjort idag då? :)

jess

rösta fram finaste bilden på bloggen :)

kommentera nått roligt på samma gång

kram

btw gör gratis designer

T O V A

hur har din dag varit? :-)

jjoseeefiin

sv: hihi skönt med första sommar doppen ?

sandra

Tack:)

allt bra?

Plutten

ser ut som att ni haft en superdag :)

Josse

:)

Anonym

skola, sen va jag m en kompis & sen skola igen nu på kvällen heh :D durå?

hejannw

haha ja :)

Fanny

Svar: aw! (a)<3 Hur tycker du jag ska klippa mig, (se mitt inlägg) ?? XD

Jessica

Lungt :)

Vad gör du?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: