by amanda

| Vardag

Idag efter skolan stannade jag och filippa kvar en stund och umgicks lite med några.
Men efter ett stund drog jag, filippa och matte till globen. Vi kollade runt, köpte lite skit
och fikade. Matte drog efter någon timme och jag och filippa fortsatte kolla runt en tag.
Någon timme senare gick jag och filippa hem till mig och sen blev vi hämtade av mamma.
Vi skjussade hem henne och åkte sen hem. Provade kläder till skolavslutningen imorgon
och åt middag. Märkte även då att jag har en bit av en tand lös ! Det betyder alltså tandläkaren :(
Men nu ska jag alldeles strax kolla på film eftersom jag inte hann se klart igår.
Kollade inte på Dear John utan It's complicated istället !
Men vi hörs senare, pussar amanda <3

Madde

Tack så mycket. hoppas du får en fin kväll.

Sabina

ååååååååhhhhhh PAJ!

Cajsa

min dag har varit ganska tråkig. :P och din?

sofia

det vet jag faktiskt inte, men det borde ju nästan finnas :)

Sabina

sv/ gjorde precis en smoothie, så sjukt god haha :D lägger upp bild sen!

ronja

svar: tack så mycket :)

oh så god pajen ser ut :)

Cajsa

jasså? va kul! :D nää, har inte gjort något.. :P själv?

i

Allt bra? :D

sofia

har hittat för 99kr nu, jag får nog köpa de :)

hejannw

jo, men man är ju bra som man är men ändå så har man såna känslor om kroppen.

T O V A

hur har din dag varit? :-)

alaa

ååh jordgubb! :D

de bra själv<3

Linda

japps:d

det enda chansen till att vi gör slut e om någon av oss e otrogna , och jag kommer aldirg vara det med den jag älskar mest av allt. Samma gäller han så :D

Anonym

sv; Vad roligt :).

w :)

tack så mke :)

Sabina

sv/ jättegott!

sandra

det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

Linda

Jaa:) det e gulligt:D

det e riktig kul :)

då e mna säker:D

Cajsa

härligt! :D

T O V A

sv; haha, bra :-D

LINDAVIOLA!

sv; Aw, tack! Vad glad jag blir!

Sabina

sv/ hallon, blåbär, en banan och vaniljfil :) enkelt och gott!

Linda

20 och 21 år e vi:)

sandra

naajs :)

vad gör du då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: