by amanda

| Vardag

Nu ska jag börja dra mig mot sängen.
Men ska ligga och kolla lite på Dear John innan jag somnar.
Imorgon kommer dagen att tillbringas med Filippa & Annie.
Jag vet inte vad vi ska göra men Annie vill åka till stan så vi får se.
Vi hörs imorgon i allafall. Pussar amanda <3

JuliaGrönwall

varit med lollo och sånt själv ?:)

milia ♥

sååg det _:D taack så mycket :D<3

Emelie

Söt bild :D



Sv: idag slappade jag bara ^^ Själv? :)

Madde

Idag har jag solat, fixat klart min sista skoluppgift och tränat. Vad ska du göra i morgon(måndag)? Kram

w :)

jadå :)

sjdå?<3

J

fin bild :)

ja eller hur hiihi

jaa de e kul :D

MATILDA

vad mysigt det lät :D vilken film såg ni ? :D

hejannw

grym

Sabina

sv/ åh, fuskfusk.. dendär drinker ser sjukt god ut, haha

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

det dära såg gottigt ut!

D A N I E L A ♥

- det är så störigt när massa folk busringer :P

emelie

nice drink :D

Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig. kram!

jjoseeefiin

sv: tack sötnos :)

S.

Mysigt med stan.

ronja

fin bild :)

V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥

vilken snygging på bilden :D

sandra

jo jag förstod det :)

LINDAVIOLA!

sv; Skall till Kungsmässan med mamma, själv?

Matilda

Härlig bild xD

Nathalie

härligt att höra! med mig är det bra:) åh vad det ser gott ut, det du dricker:)

R e b e c c a

sv: Tack för din röst! :)



Du får gärna rösta på mig i en veckans blogg tävling som jag är med i :) Länken dit hittar du i mitt senaste inlägg :) kram

sofia

du har ingen aning om vart man kan fixa domän gratis?:)

Nelia

du får den men det är det att du är aldrig inne på msn :/

ciiz

jag gick i handel :)

ååh vad är det du dricker, de ser ut som en god drink :)

lindalinda

tacktack!

alaa,

tack! :D

FlizanLizan

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

Linda

han e den rätta för mig. Jag vet det.

vi har så många bra planer på g. snart slutar han skolan och så:D söka jobb, och sen ska vi försöka flytta:D

Nathalie

Jag har frågestund på bloggen för första gången! Så fråga gärna något:)

O L I V I A T H E B E S T

ska t skolan typ :p durå?

erika

okej,härligt! :D

erika

Jadå. Hur är det själv?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: