by amanda

| Vardag
Nu drar jag, pappa och therese till skanstull där våran båt ligger och sen åker vi iväg en sväng.
Det kommer bli hur chill som helst ! Jag älskar att åka båt :)
Jag bloggar så fort jag kommer hem och ska försöka ta massor med bilder.
Men syster har snott min kamera -.- Hörs senare, pussar amanda <3

Förra sommaren :)
milia ♥

vill med ha båt :O

har ni stor :)?

Mayra ♥

skit fin blogg :)

Anonym

hihi :]

Linnea♥

SV: Så lite så :) ! Men du vart är du någonstans på bilden du har i ditt inlägg där uppe ?:) <3

w :)

jaha, vad trevligt då ;d.

Jessica

Det är bara bra tack. Vad gör du?

mel

angående Dear John filmen, det är ju bara att ladda ner den? det går :)

O L I V I A T H E B E S T

nice :D

ciiz

jodå de känns väll helt okej

D A N I E L A ♥

- det lät som göteborgare haha!

dom sa massa, jag lyssnade knappt haha;)

Matilda

sv: ne men det ska vara så =)

lisa

gullig du är:D

SuePhaan♥/Suz

Hejsaaan , Jag har en BloggTävling just nu♥

ta gärna en titt och anmäl dig gärna

- ha det så bra ;D ♥

puss / SuePhaan ♥

Fanny

Svar: oj, hahaha XD

sandra

jag har solat idag :)

vad har du själv gjort?

J

sv:

hehe ok :D

vad gör du ?

Jenny

Jättebra blogg ! :) Läs gärna min och kommentera (A)

Cajsa

nää, ska jag sola ska jag göra det själv...i morron hoppas jag på att jag kommer kunna vara själv. :)

erika

jadå:) Tackar!

R e b e c c a

sv: vsg :)

S.

Att åka båt är härligt.

Sara

Fin blogg du har :)<3

E M A

ja verkligen :D

E.B ♥

sv; jaa!

okej :-)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: