by amanda

| Vardag
Hello sötnosar :)
Jag orkade inte blogga igår för var så trött. Jag och Matilda åkte i allafall in till stan, kollade en massor och köpte lite saker. Jag köpte bara en liten sak till mina skor så orkar inte visa er "/ Vi träffade även på Filippa och var med henne och till slut hade vi gått runt i stan i 4 timmar. Vi åkte till kärrtorp en liten stund och där träffade vi Muffe och Matte. Stog och snackade med dom ett tag men sen drog vi eftersom vi skulle på bio. Vi kom dit, såg filmen och sen drog vi till kärrtorp igen. Träffade Muffe och Matte en liten stund tills de drog och då åkte vi hem. Åt middag och spelade monopol i timmar. Gick och la oss vid halv 1. Vaknade imorse, åt frukost och sen gick jag hem. Nu sitter jag hemma och ska göra det ett bra tag för är så trött. Men kanske drar ut senare. Vi hörs då, pussar amanda ♥



milia ♥

vette fan sj :D

f

Svar: Var den bra? :D

Matilda

sv: Det var så lite =D

w :)

samma :)!

milia ♥

aha okej :))

anmäl dig gärna till min tävling

O L I V I A T H E B E S T

tack hehe :D

O L I V I A T H E B E S T

idag ska jag fira min brorsha som fyllde år igår :) durå?

milia ♥

gud vad kul :D!

har fått ditt mail, imorgon väljer jag ut en 1a plats 2a plats & 3dje plats!

good luuck <3

hejannw

satc 2 :)

ronja

fina bilder :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: