by amanda

|
hej sötnos, nu är jag klar. jag kom hem för 2-3 timmar sen men det tog sin tid. först duschade jag, sen skulle jag välja kläder men hittade inte mina leggings så letade igenom hela huset utan att hitta de. men hittade de 20 minuter senare av att de faktiskt låg i min låda med just leggings och strumpbyxor. menmen, och sen skulle jag välja kläder och det tog sin tid. och som ni såg på bilderna igår hade jue jag lockat mitt löshår lite så jag plattade både de och mitt egna hår. + så har jag laddat in massa bilder från kameran och mobilen till datorn. jag ska snart sminka mig och sen ringa elin. jag bloggar mera ikväll när jag kommer hem. puss älskling
Gabriella

Hej, jo rebeccas blogg är: heartmicra.blogg.se



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: