by amanda

|

du var en sån stor del av mitt liv, du stog mig så nära. du var min bästavän, en kille som alltid stöttade mig när någonting hade hänt. jag fortsätter att hoppas, det kommer jag alltid att göra. jag tänker inte låta verkligheten ta över. vårat vänskapsband är starkt nog för att skyddas, eller ? vi började bråka, det var då allting sprack. det kändes som om allting du hade sagt till mig bara var en lögn, som om ingenting betydde något för dig. när du skickade smset så fick jag nog. du kommer nog ihåg eftersom du gick över kränsen den gången. det var inte bara du som gjorde fel, det var jag också. jag saknar dig, det går inte att beskriva känslan. jag håller mitt löfte, det lovar jag. du var som en bror för mig, du var så äkta. du vet inte vad du betydde för mig, men det var en hel del.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: