by amanda

|

godmorgon mina läsare. nu har jag precis kommit hem till papppa. jag gick upp klockan 9 och gjorde mig klar hemma hos filippa eftersom jag sov dära. en liten stund senare kom mamma och hämtade mig för att vi skulle kolla på adidas kläder. men när vi kom dit var det över 20 meters kö så vi åkte hem igen. hon skulle jobba så hon skjussade mig till pappa. nu är jag här och sitter framför datorn och bloggar. jag ska snart möta angelica och olivia så åker vi till farsta och köper en skolavslutnings klänning till angelica. ni vet den vita jag köpte i torsdags ? menmen, och sen skulle vi träffa alexandra, sean, venne och jocke tror jag men venne blev typ dissad av jocke och då kommer inte venne .. och alex och sean svarar inte på sms så vi får se hur det blir. men jag bloggar senare när jag kommer hem igen, pussar amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: