by amanda

|
jag har alltid haft ett stort hud problem och det kommer jag nog ha länge till "/ det började förra året då jag började använda ganska mycket smink .. jag tog inte krämer innan jag sminkade mig och jag tvättade inte bort sminket innan jag skulle sova. och jag lät aldrig huden få vara fri, utan smink. jag hade alltid något gegg på mig. till slut blev jag jätte torr och började få fläckar i ansiktet, stora torra och röda. jag fick sluta med smink helt och hållet i säkert mellan 1-2 månader. efter ett tag så började jag använda smink igen fast oftast med krämer innan och alltid bort tvättning på kvällar och minst en dag i veckan utan smink helt och hållet .. jag tycker själv det går bra men jag har börjat bli torr igen. och jag vet ungifär vad jag ska göra .. jag har minst 10 krämer från apoteket som mot exem, acne och torr hy. jag har alltid haft känslig hud.. som när jag var liten så åt jag med hela ansiktet och fick jag lite mat utanför munnen i ansiktet så var det bara att tvätta bort det direkt annars hade jag fått exem "/ det är så himmla jobbigt. och som ni säkert sätt på en del bilder så har jag ganska mycket acne också som man ser ganska tydliget. vilket jag också haft problem med. jag har fått utskrivit från apoteket, en massa salvor. som jag ska använda morgon och kväll och egentligen fortfarande ska hålla på med. men jag har glömt så det har inte försvunnit. hade jag gjort som jag skulle när jag fick salvorna hade min acne varit borta nu .. menmen, ni ser hur det kan gå.. jag kan faktiskt inte färga håret mera heller för jag är allergisk mot något färgmedel så senast jag färgade fick jag en massa exem i nacken. det jag vill komma fram till är att om ni vet något som man kan göra åt det här så kan ni höra av er till mig, genom mina komentarer så söker jag upp er sen. för jag vill nämnligen inte ge ut min msn .. tack på förhand. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: