by amanda

|
hejhej, matilda och jag låg kvar och solade en stund och satte oss sedan framför tv:n för det var alldeles för varmt ute. vi har varit ofixade och helt oklara hela dagen så det har varit ganska skönt, bara chillat och tagit det lugnt hela dagen =) matilda var sen tvugen att gå hem för hon skulle göra läxor så jag satte på mig en kjol och städade lite efter mig och matilda och sen körde jag och syster kubb. hon vann 2 gånger på rad "/ menmen, sen var det middag. grillat igen. min familj + farmor och hennes pojkvän åt middag här och efter en stund kom mamma. hon satt och väntade medans vi åt, och efter vi ätit åt vi rabarber paj med vanilj sås som alla hjärtans dag fika. jag tog lite bilder som ni får i nästa inlägg. men det var i allafall kallt ute så jag gick in och satte mig framför våran lilla bloggdator. pussar amanda

ofixad bild, inget smink .. och om ni undrar så är det svarta i ögat mascara. la bara in bilden för att jag inte hade någon annan just nu, men bättre än ingenting =)


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: