by amanda

|
hejhej, idag efter skolan gick jag och angelica snabbt hem till henne och hämtade hennes guldkort och sen åkte vi till grönan. vi fick stå 5 minuter utanför och vänta tills de skulle öppna. när vi väl kom in åkte vi popexpressen, vi träffade linnea linn saga sanna denise olivia och ella där så vi var med de lite då och då. vad finns de mer att säga om grönan, jo vi såg 2 jätte söta killar som kollade på mig och angelica men de försvann medans vi gick lustiga huset och hittade de inte sen så vi drog hem en liten stund senare. jag gick hem, och när jag kommit hem åkte jag och pappa till donken för att jag skulle äta middag för de jag egentligen skulle äta åt syster och hennes kompis upp -.- så det fick bli donken för mig. efter det åkte vi och storhandlade i länna tror jag så jag har precis kommit hem. jag måste bara säga att jag vann 50 kr på en triss lott också (a) men jag hade tänkt hjälpa madde med en header så jag bloggar senare. och gissa vem jag träffade idag ? jo amir och alexandra (kissie) på grönan så självklart tog jag och några bild med de så den kommer senare. pussar amanda <3
   


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: