by amanda

|
hejhej, nu är jag hemma igen. jag gick till fotbollsplanen här på landet och kollade på när min farmor och hennes pojkvän perre rensade något skit. när de var klara så gick vi hem till de, jag kollade på tv och åt glass : ) sen skulle det bli lunch hemma så jag gick hem och åt korv med bröd. sen spelade jag kort med syster och ronja. nu ska de tydligen ta bussen hem och jag har inga stäplar kvar på remsan så jag stannar kvar här. jag tror att om det är okej så åker jag antagligen hem med farmor eller med farfar för de ska åka tidigare fast jag vet inte när ännu. men vi hörs senare, för nu vet jag inte vad jag ska skriva längre. pussar amanda <3


Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: