by amanda

|

nu är jag hemma och kollar bloggar, + att jag bloggar själv. jag har precis kommit hem från globen. jag slutade halv 2 och elin 2 men skulle inte komma med bussen fören halv 3 så jag stog och väntade på henne i en timme. när hon kommit åkte vi till globen, kollade på lite grejer och sen köpte vi en varsin glass på donken : ) elin hade träning och brottom hem så hon drog med tunnelbanan och jag åkte hem till mig. när jag kom hem plattade jag håret och nu sitter jag framför datorn. jag ska snart äta middag tror jag fast jag inte är hungrig så vi får se om jag väntar med det. jag kanske ska ut och träffa elin efter hennes träning men vi får se. nu ska jag läsa blogg, puss amanda <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: